Młodszy Specjalista ds. HR
Miejsce pracy: WrocławManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w zgranym zespole i zaawansowane szkolenie stanowiskowe
- Pracę w trybie stacjonarnym z biura we Wrocławiu (okazjonalna praca zdalna)
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej/ akt osobowych
- Dystrybucja dokumentów HR
- Zarządzanie procesem badań medycyny pracy, w tym monitorowanie ważności badań i wystawianie skierowań
- Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz innych dokumentów
- Obsługa procesów HR (np. urlopy macierzyńskie) oraz prowadzenie komunikacji z pracownikami, w tym odpowiadanie na pytania za pośrednictwem systemu HR
- Przygotowanie raportów i analiz, prowadzenie rejestrów, wprowadzanie danych do systemu
- Wsparcie administracyjne projektów i innych procesów HR
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny
- Min. 1-2 lata doświadczenia zawodowego w administracji personalnej lub HR
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia)
- Mile widziana znajomość prawa pracy
- Dbałość o szczegóły
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.