Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: PoznańManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: zdalnie lub hybrydowo z Poznania
Jakie będą Twoje zadania?
- Profesjonalna obsługa klienta niemieckojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych (IT Service Desk) - system ticketowy
- Obsługa klienta za pomocą czatu, maila oraz połączeń telefonicznych w języku niemieckim
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z niemieckojęzycznymi klientami
- Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi klienta
Czego oczekujemy?
- Zaawansowanej znajomości języka niemieckiego (poziom min. B2) - warunek konieczny
- Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2) - warunek konieczny
- Umiejętności obsługi systemu Microsoft Office
- Zainteresowania pracą z wykorzystaniem języka niemieckiego oraz angielskiego
- Zainteresowania i chęci rozwoju w obszarze obsługi klienta oraz branży IT
- Sumienności przy organizacji pracy i realizacji zadań
Co oferujemy?
- Pracę zdalną lub hybrydową z centrum Poznania (w zależności od Twoich preferencji)
- Wynagrodzenie wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki
- Pracę w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00 - bez zmian nocnych oraz weekendowych
- Pracę od zaraz lub możliwość startu w kolejnych miesiącach
- Umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
- Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
- Możliwość rozwoju zawodowego przy pracy dla klientów międzynarodowych
- Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach, np. akcje charytatywne (CharitaCenter), wyzwania sportowe (Walking Challenge), globalne i lokalne programy/konkursy uznaniowe
- Dodatkowe benefity: system kafeteryjny, prywatną opiekę medyczną, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, bonus roczny (zależny od wyników), bonus za polecenie oraz relokację, dostęp do Employee Assistance Programme, kursy językowe oraz dostęp do platformy e-learningowej Udemy
Prosimy o załączenie CV podczas aplikacji.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.