Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0148
Obowiązki:
wg stanowiska
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- Znajomość MS Office, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków:Zapewnienie profesjonalnej obsługi telefonicznej, mailowej oraz bezpośredniej klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami.Zawieranie umów w ramach przydzielonej odpowiedzialności zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem.Wyjaśnianie bieżących reklamacji telefonicznych zgłaszanych przez klientów indywidualnych i przemysłowychWprowadzanie danych z zawartych umów i aneksów do systemów informatycznych zgodnie z przyjętą procedurą.Przyjmowanie zleceń i reklamacji od klientów, ich procesowanie oraz rejestrowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami.Wprowadzenie danych do systemów informatycznych, archiwizowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami wewnętrzymiZapewnienie obsługi kasowej oddziału w KielcachUczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca i roku, fakturowanie i rozliczenie miesiąca zgodnie z obowiązującymi procedurami i kaledarzami zamknięcia w swoim zakresie odpowiedzialności
Miejsce pracy: Zagnańska 232/A, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi