Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista do spraw ochrony ludności, planu zarządzania kryzysowego oraz obsługi kancelaryjnej Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 133/24

61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje projekt oraz aktualizacje Wojewódzkiego Plan Zarzadzania Kryzysowego; koordynuje opracowywanie w ramach Planu procedur dotyczących działania Wojewody podczas zdarzeń kryzysowych oraz innych zagrożeń mogących skutkować wprowadzeniem odpowiedniego stanu nadzwyczajnego: stanu wojennego, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej
  • przygotowuje projekt oraz aktualizacje Planu wprowadzania ograniczeń w zakresie obrotu paliwami
  • przygotowuje raport cząstkowy dotyczący województwa - na potrzeby raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego oraz na potrzeby Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego
  • organizuje, zabezpiecza oraz zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową posiedzeń Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego (WZZK); gromadzi, analizuje i dostarcza bieżące informacje oraz dokumenty dla Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
  • analizuje i opiniuje powiatowe plany zarzadzania kryzysowego przed zatwierdzeniem ich przez wojewodę; współpracuje z powiatowymi/miejskimi zespołami zarządzania kryzysowego oraz z przedstawicielami organów samorządu terytorialnego
  • współpracuje z przedstawicielami organów szczebla centralnego, Rządowym Centrum Bezpieczeństwa (RCB), Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego, wojewódzką administracją zespoloną i niezespoloną w celu zabezpieczenia koordynacji działań w razie wystąpienia sytuacji kryzysowej i w stanach nadzwyczajnych oraz w zakresie zagrożeń o charakterze terrorystycznym
  • bierze udział w organizowaniu konferencji, szkoleń, ćwiczeń i spotkań o tematyce ochrony ludności, w tym zarządzania kryzysowego oraz w celu poszerzania wiedzy w zakresie bezpieczeństwa i ochrony ludności, jak również podnoszenia poziomu świadomości społecznej dotyczącej szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz uczestniczy w przedsięwzięciach dotyczących ochrony ludności organizowanych przez inne podmioty
  • realizuje doraźne zadania związane z ochroną ludności


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu

  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację

  • klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm

  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczanie się łącznikiem

  • budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowego

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych, bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość aktów prawnych dotyczących zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa paliwowego
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Open Office)
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu administracji oraz zarządzania kryzysowego
  • podstawowa znajomość języka angielskiego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub pisemna zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 133/24)

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi