Numer oferty: StPr/25/0376
Zakres wykonywanych zadań:
1. Zapewnienie sprawnego pod względem technicznym i eksploatacyjnym działania budynku Centrum.
2. Dokonywanie zakupów zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji w ww. zakresie.
3. Organizacja pracy podległych pracowników obsługi i bezpośredni nadzór nad nimi.
4. Troska o czystość, ład, porządek, i estetykę w szkole oraz terenach wokół.
5. Przygotowywanie wspólnie z głównym księgowym oraz dyrektorem projektów remontów, bieżących napraw oraz inwestycji - przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, nadzór nad realizacją oraz odbiór prac.
6. Współpraca z głównym księgowym w zakresie sporządzania projektu planu finansowego.
7. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Vulcan, odpowiedzialność za nie oraz za powierzone mienie szkoły, na bieżąco sporządzanie wykazu składników majątku do ubytkowania oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do kasacji sprzętu.
8. Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
9. Nadzór nad gospodarowaniem drukami ścisłego zachowania.
10. Sporządzanie sprawozdań zgodnych z zajmowanym stanowiskiem pracy.
11. Współdziałanie z Medycyną Pracy oraz firmą zajmującą się szkoleniami pracowników w zakresie BHP (kierowanie na szkolenia oraz niezbędne badania).
12. Planowanie oraz zakup odzieży ochronnej dla pracowników w ramach BHP - zgodnie z przepisani (prowadzenie rejestrów w tym zakresie).
13. Zlecenie prac usługowych firmom zewnętrznym w uzgodnieniu z dyrektorem oraz głównym księgowym (prowadzenie dokumentacji, sprawdzanie umów, odbiór prac itp.).
14. Prowadzenie całości prac związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych (prowadzenie rejestru wniosków, deklaraci o dochodach, upoważnień, sporządzanie protokołów, list oraz pism stanowiących podstawę wypłaty środków).
15. Udział jako osoba materialnie odpowiedzialna w przeprowadzeniu inwentaryzacji szkoły.
16. Obsługa interesantów.
17. Obsługa poczty e-mail, obsługa e-PUAP, e-doręczeń, wprowadzanie niezbędnych danych do programu SIO.
18. Prowadzenie korespondencji z nauczycielami za pośrednictwem e-dziennika.
19. Zastępowanie samodzielnego referenta w czasie jego nieobecności.
20. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Praca biurowa przy komputerze w siedzibie Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 53. Praca w godzinach od 7:00 do 15:00 (dyżur wg grafiku w co drugą sobotę miesiąca).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Prezydenta Gabriela Narutowicza 53, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. Podpisany list motywacyjny.2. Podpisany życiorys zawodowy (CV).3. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe.5. Podpisane oświadczenia o posiadaniu przez kandydata:- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowanej opinii, oraz- o zapoznaniu się z informacją, w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych, w związku z realizacją procesu rekrutacji.Metoda selekcji kacydatów: rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie praktyczne posiadanej wiedzy i kwalifikacji.Miejsca i termin składania ofert:1. Osobiście w sekretariacie Medyczno Społecznego Centrum Kształcenia Zaeodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 53, 88-100 Inowrocław, w godz. od 7:30 do 14:30.2. Pocztą na adres: Medyczno Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 53, 88-100 Inowrocław3. Dokumenty należy dostarczyć lub przesłać listownie w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko kierownika gospodarczego w Medyczno Społecznym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu"4. Dokumenty należy złożyć do dnia 14 marca 2025 roku do godz. 14:30 (liczy się data wpływu do Medyczno Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu).5. Aplikacje, które wpłyną po terminie, bądź nie będą kompletne nie będą rozpatrywane.6. Kandydaci, których aplikacje spełnią wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie, bądź za pośrednictwem e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.7. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.8. Dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione należy odebrać osobiście w ciągu 7 dni od otrzymania informacji z sekretariatu Centrum. W przeciwnym razie zostaną komisyjnie zniszczone.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 523******Planowane zatrudnienie - od 01 kwietnia 2025 roku (umowa na zastępstwo)Dyrektor Centrum zastrzega sobie prawo odwołania naboru na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.