Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za kontakt i obsługę zewnętrznych klientów organizacji (np. hurtownie medyczne, apteki czy szpitale) z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (np. telefon/czat/e-mail). Do Twoich zadań będzie należało budowanie relacji biznesowych, zarządzanie procesem obsługi klienta: przetwarzanie zamówień sprzedaży, odpowiadanie na zapytania, zarządzanie reklamacjami oraz procesem dostawy.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem niemieckim oraz angielskim. Znajomość obu języków na poziomie C1 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba kontaktowa, lubiąca pracę z klientem biznesowym oraz dobrze zorganizowana lub posiada doświadczenie z SAP i excelem.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na początek na rok, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 7500 do 8500 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej (ewentualnie zdalnej). Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 4 dni w miesiącu należy pracować z biura (lub zdalnie) przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.