Opis stanowiska pracy
Payroll specialist with French - Remote
Wroclaw
NR REF.: 1188626
Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji z branży medycznej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko
Specjalista ds. płac i ewidencjonowania czasu na rynek francuski!Osoba na tym stanowisku dołączy do zespołu Payroll Operations, komunikacja odbywać się będzie głównie w języku francuskim. Wymagana jest znajomość naliczania czasu pracy i przeliczania nadgodzin według francuskich standardów. Mile widziane 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Opis stanowiska:- Dostarczanie procesu administracyjnego czasu pracy oraz listy płac zgodnie z procedurami na czas oraz wysokiej jakości
- Aktualizacja systemu czasu pracy, tworzenie raportów, przeprowadzanie kontroli jakości, obliczanie i zatwierdzanie rozliczeń urlopowych w określonych przypadkach
- Współpraca z zespołem płac w zakresie harmonogramu płac
- Czynny udział w spotkaniach z dostawcami płac / czasu / HR
- Tworzenie, prowadzenie i archiwizowanie raportów dla różnych interesariuszy oraz dostarczanie danych płacowych wymaganych przez HR, HRBP i menedżerów
- Utrzymywanie bazy danych w należytym porządku i w dobrej jakości
- Odpowiadanie na zapytania pracowników
- Wspieranie, organizowanie i ułatwianie szkoleń onboarding/Induction dla nowych pracowników oraz prezentowanie programów, procesów i narzędzi HR
- Prowadzenie szkoleń w zakresie zaktualizowanych procesów i narzędzi dla lokalnych przełożonych, HRBP i menedżerów
- Informowanie zespołu HR Services o nadchodzących zmianach prawnych, które mogą mieć wpływ na wykonywane procesy
Wymagania:- Znajomość języka francuskiego B2 – C1
- Znajomość języka angielskiego B1 – B2
- Znaczna wiedza na temat systemów i technologii wspierających administrację personelem
- Dobre umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia
- Umiejętność wielozadaniowości i efektywnego organizowania czasu poprzez ustalanie priorytetów pracy i koncentrowanie się na kluczowych zadaniach
- Umiejętność efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji.
- Koncentracja na wynikach
- Znajomość systemów informatycznych i technologii wspierających centrum serwisowe
- Znajomość metryk i raportowania HR Shared Services
- Biegłość w MS Office
Oferujemy wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, pakiet benefitów, pracę w systemie hybrydowym (praca z biura – 2/3 dni w tygodniu) lub dla osób spoza Wrocławia w systemie
pracy zdalnej, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi