#

Payroll Team Leader - rekrutacja online

HRK S.A.

Wrocław, dolnośląskie

HRK S.A.

Dla klienta zlokalizowanego w centrum Wrocławia, poszukujemy Team Leadera zespołu Payroll. 

Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i chcesz aby Twoja kariera i rozwój nabrały rozpędu - ta oferta jest skierowana do Ciebie!

Payroll Team LeaderMiejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

  • Nadzorowanie i przetwarzanie listy płac, przy zapewnieniu dokładności i zgodności z lokalnymi przepisami.
  • Przeglądanie raportów płacowych i podatkowych oraz rozwiązywanie ewentualnych nieścisłości.
  • Zarządanie zespołem ds. płac, szkolenie i wsparcie dla nowych pracowników.
  • Zapewnienie aktualności i prawidłowego działania systemów HR.
  • Utrzymywanie dokładnej dokumentacji i regularne przygotowywanie analiz danych.

Wymagania pracodawcy:

  • Min. 5 lat doświadczenia w obszarze Payroll.
  • Bardzo dobra znajomość z zakresu prawa pracy, podatków i ubezpieczeń. 
  • Język angielski na poziomie min. B2.
  • Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność dostosowania się do szybkiego, dynamicznego środowiska pracy.

 

Pracodawca oferuje:

  • Możliwości rozwoju zawodowego dzięki platformom szkoleniowym.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Premie uzależnione od wyników.
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie i lekcje języków obcych. 
  • Nowoczesne, świetnie zlokalizowane inkluzywne biuro.
  • Uczestnictwo w globalnych projektach i innowacyjnych inicjatywach umożliwiających rozwój zawodowy i personalny.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi