Opis stanowiska pracy
People Service Specialist with Italian
Gdansk
NR REF.: 1189231
Your new company
Our client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. The office is located in Gdańsk in the Olivia Star building.
Your new role
The People Services Specialist administers the processes and executes administrative tasks required to support the employee lifecycle activities and respond to HR queries. This role contributes to a People Services operation which creates an outstanding employee experience.
Main responsibilities are:
- Administration of employee records and contracts, leave process
- Acting as primary point-of-contact for HR inquiries (via phone, chat, and case management tool), identifing and delivering solutions to employees and manager
- Supporting the HR function and business lines by providing assistance to employees with their day-to-day HR-related requests and questions
- Supporting the management of the HR system.
- Measuring and reporting to identify areas of improvement and informs solution recommendations.
- Assists with implementing new onboarding programmes.
- Supports Onboarding policy / process / learning material creation.
What you39ll need to succeed
In order to be successful in this position you need good command of English and Italian language. Experience in HR operations is a must. Experience in Shared Service Center is beneficial as well as knowledge of systems such as SAP Success Factors or Workday.
We are looking for someone with excellent communication skills and process knowledge.
What you39ll get in return
- Standard benefit package (Multisport, Luxmed, private life insurance, benefits cafeteria)
- Work in a hybrid model (2 days from office)
- Annual bonus system
- Language programs (Learnlight)
- A rich package of training courses
- Bonuses and additional days off based on tenure
- Referral program
- An office in a great location
- Wellbeing sessions
- An exciting career in an international environment
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja