Opis stanowiska pracy
PMO Support
Polska
NR REF.: 1189966
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
PMO SupportLokalizacja: praca zdalnaBranża: farmaceutycznaRodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Współpraca: długoterminowa (kontrakty przedłużane co 12 miesięcy)Stawka: 60-80 PLN/h netto + VATStart date: ASAPGodziny pracy: standardowePraca zdalna: 100% zdalnieLiczba wakatów: 2
Rekrutujemy na dwa wakaty:
PMO 1: resource management and administrationPMO 2: budget, assignments, documentationPMO 1 zakres obowiązków:- Nadzorowanie procesów rekrutacyjnych z perspektywy administracyjnej: monitorowanie nowych zapotrzebowań, zbieranie niezbędnych informacji, weryfikacja kluczowych danych wymaganych do kontraktu, organizowanie rozmów kwalifikacyjnych
- Utrzymywanie i zarządzanie danymi o zatrudnieniu na różnych platformach
- Obsługa plików Excel, w tym aktualizowanie danych osobowych pracowników
- Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint
- Wspieranie wszelkich zapytań ad-hoc od stakeholderów
PMO 1 zakres wymagań:- Min. 3-5 lat doświadczenia w roli PMO lub podobnych
- Doświadczenie w obszarze Resource Management / Assignments, w zakresie zarządzania, administracji, koordynacji
- Doświadczenie w pracy w korporacyjnym środowisku
- Znajomość MS Office, w szczególności Excel (podstawowe formuły), PowerPoint, a także Google Sheets
- Mile widziana znajomość ServiceNow
- Komunikatywność i proaktywność
- Umiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność w działaniu
- Umiejętność priorytetyzacji zadań i zarządzania czasem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
PMO 2 zakres obowiązków:- Utrzymywanie i zarządzanie danymi o zatrudnieniu
- Obsługa plików Excel, w tym aktualizowanie danych osobowych pracowników
- Zarządzanie dokumentacją
- Przygotowywanie i nadzorowanie wymaganych raportów, analiz, kalkulacji w oparciu o bieżące potrzeby
- Wspieranie wszelkich zapytań ad-hoc od stakeholderów
PMO 2 zakres wymagań:- Min. 3-5 lat doświadczenia w roli PMO lub podobnych
- Doświadczenie w obszarze Resource Management / Assignment Management, w zakresie zarządzania, administracji, koordynacji
- Doświadczenie w pracy w korporacyjnym środowisku
- Doświadczenie w zakresie zarządzania budżetem, np. plan vs realizacja, kalkulacje, raportowanie ryzyk i anomalii itp.
- Znajomość MS Office, w szczególności Excel (poziom średniodystansowy), a także Google Sheets
- Znajomość dowolnego narzędzia do zarządzania dokumentami (np. Retina, Jira lub inne)
- Mile widziana znajomość ServiceNow
- Komunikatywność i proaktywność
- Umiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność w działaniu
- Umiejętność priorytetyzacji zadań i zarządzania czasem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Co otrzymasz:- Możliwość pracy dla międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej
- Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
- Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych wiodących klientów Hays
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:- Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
- Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
- Rozmowa techniczna z Klientem – 1 spotkanie z Delivery Managerem i Section Leadem
- Oferta
- Witamy w projekcie!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP