#

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2941


Obowiązki:

Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych, w tym przygotowanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych. Prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi i likwidacja zużytych składników. Prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, faktur, upoważnień i pełnomocnictw. Prowadzenie składnicy akt ośrodka. Nadzór nad przestrzeganiem obowiązującej instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt. Gromadzenie umów zawieranych przez ośrodek. Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych. Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków). Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru. Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą środków pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych. Dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania ośrodka. Obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego. Obsługa łączności telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obsługa konta poczty elektronicznej ośrodka. Prowadzenie innych rejestrów i obsługa wewnętrznych systemów informatycznych. Udzielanie informacji, kierowanie spraw do innych pracowników wg właściwości. Okresowe zastępowanie pracownika ds. kancelaryjnych i pracownika ds. kadr i płac podczas ich nieobecności. Wykonywanie innych czynności formalnych i administracyjnych łączących się bezpośrednio z zadaniami realizowanymi przez ośrodek. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45-15:45.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nie figurowanie w bazie danych Krejowego Rejestru Karnego i Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym. Bezwarunkowa znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa m.in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w pracę, rzetelność, odpowiedzialność. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych. Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego. Pożądane cechy osobowości: wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej, dokładność, terminowość, umiejętność prowadzenia rozmów w stresowych sytuacjach, umiejętność łagodzenia konfliktów.


Miejsce pracy: Gen. Józefa Hallera 14, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: List motywacyjny oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy tj. imię/imiona i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe wraz z dokładnym przebiegiem dotychczasowego zatrudnienia. Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy. Kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających wykształcenie. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach. Oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełniej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nieposzlakowanej opinii oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb rekrutacji innych niż wymagane w ogłoszeniu druk do pobrania na stronie internetowej POA w zakładce: Ogłoszenia - oferty pracy. Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w formie pisemnej w zaklejonych kopertach, osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Pomorski Ośrodek Adopcyjny w Gdańsku, al. gen. J. Hallera 14, 80-401 Gdańsk, z dopiskiem: Oferta pracy nr 6/25 do dnia 22.04.2025 r. do godziny 15.00. W okresie tygodnia od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Jeżeli liczba kandydatów spełniających warunki formalne przekroczy 10 osób dopuszcza się przeprowadzenie testu wiedzy kandydatów. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Pomorskiego Ośrodka Adopcyjnego w Gdańsku, al. Gen. J. Hallera 14. Informacja telefoniczna: 583******. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Pomorskiem Ośrodku Adopcyjnym w Gdańsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Pomorskim Ośrodku Adopcyjnym w Gdańsku przez okres trzech lat od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru złożonych oryginałów dokumentów. Pomorski Ośrodek Adopcyjny w Gdańsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie trzech lat od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Informacja na temat przetwarzania przez Administratora danych osobowych kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej: www.poa-gdansk.pl/ogloszenia/oferty-pracy/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi