Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1197


Obowiązki:

1. Wykonywanie pracy w archiwum zakładowym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.
2. Opracowywanie planów pracy archiwum.
3. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego oraz przyjmowanie akt z poszczególnych komórek organizacyjnych.
4. Przechowywanie, zabezpieczanie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przyjmowanych akt, w tym udostępnianie akt (zgodnie z zapisami wewnętrznych aktów normatywnych WUP).
5. Porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych.
6. Przeprowadzenie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął.
7. Przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego.
8. Utrzymanie stałej współpracy z archiwum Państwowym w Zielonej Górze.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wykształcenie wyższe) dowolny kierunek. Posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy (w przypadku wykształcenie średniego) zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t.Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) oraz Rozporządzenia Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1960 z późn. zm.). Preferowane doświadczenie zawodowe w obsłudze archiwum zakładowego. Preferowane posiadanie certyfikatu ukończenia kursu kancelaryjno-archiwalnego I stopnia.Oferta pracy podlega postępowaniu konkursowemu, o którym mowa w art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań stawianych kandydatom oraz rodzaje dokumentów, jakie należy złożyć w ramach naboru są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej WUP w zakładce "Praca w urzędzie", kategoria "Nabór aktualny".


Miejsce pracy: Wyspiańskiego 15, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi