#

Pomoc Administracyjno-Biurowa

Smart-HR

Katowice, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta organizacji społecznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Pomoc Administracyjno-Biurowa

Miejsce pracy: Katowice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Bieżącą obsługę administracyjną biura,
  • Prowadzenie korespondencji mailowej oraz telefonicznej,
  • Obsługę dokumentacji (faktury, dokumenty finansowe),
  • Pomoc w sporządzaniu dokumentacji i archiwizowanie danych,
  • Sporządzanie zestawień i raportów,
  • Obsługę zgłoszeń i kontakt z członkami organizacji, 
  • Organizowanie i porządkowanie przestrzeni biurowej.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, co będzie dodatkowym atutem,
  • Wykształcenia minimum średniego,
  • Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office (w tym Excela),
  • Wysokorozwiniętych umiejętności organizacyjnych oraz zaanagażowania w wykonywanie zadania,
  • Samodzielności i odpowiedzialności,
  • Dokładności i dbałości o szczegóły,
  • Chęci do rozwoju w obszarze administracyjnym.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzinowym, w ramach umowy o pracę,
  • Pracę w godzinach 8.00-16.00,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Miłą atmosferę pracy w instytucji o ugruntowanej pozycji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi