Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/10478


Obowiązki:

Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Kontrola, uzgadnianie i kompensowanie należności i zobowiązań. Prowadzenie dokumentacji pracowniczych, obowiązki z zakresu kadr. Prowadzenie korespondencji firmy. Sporządzanie raportów i zestawień. Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami i ich zmianami w zakresie prowadzonych czynności. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-13.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość, finanse

Pozostałe wymagania:

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, analityczne myślenie, gotowość do rozwijania swoich umiejętności, dobra organizacja pracy i dokładność w wykonywaniu zadań. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość programu SAP Business One.


Miejsce pracy: Ordynacka 3, 83-050 Bąkowo, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2024
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi