#

PRACOWNIK ADMINISTRACJI W DZIALE SZKOLEŃ LOTNICZYCH

PPHU "Royal Star" Krzysztof Pawełek

Mielec, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1310


Obowiązki:

Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,
dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejetność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: Lotniskowa 16, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi