#

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY W ZAKRESIE KADR I PŁAC (NR 2107)

PPHU HELMET S.NACKOWSKI W. NACKOWSKA SPÓŁKA JAWNA

Tuczno, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2107


Obowiązki:

- bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
– ewidencja akt osobowych pracowników – prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie raportów personalnych,
– ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac,
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
– przygotowanie dokumentów do ZUS,



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera - exel, word

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • znajomość programu kadrowo - płacowego Comarch ERP Optima, doświadczenie zawodowe na stanowisku


Miejsce pracy: Inowrocławska 1, 88-126 Tuczno, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: biuro@helmet.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi