Numer oferty: StPr/24/2107
- bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
– ewidencja akt osobowych pracowników – prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie raportów personalnych,
– ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac,
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
– przygotowanie dokumentów do ZUS,
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Inowrocławska 1, 88-126 Tuczno, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: biuro@helmet.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.