- Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
- Wystawianie i weryfikowanie faktur sprzedaży
- Monitorowanie terminowego upływu należności od klientów
- Przygotowanie przelewów bankowych oraz księgowanie wyciągów bankowych
- Archiwizacja dokumentów
- Wsparcie w sprawach administracyjno-biurowych
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, administracja)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Znajomość programów księgowych oraz pakietu MS Office
- Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
Jeżeli uważasz że spełniasz powyższe wymagania, lubisz pracę w terenie, jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania.
Nie czekaj aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub bezpośrednio na : lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'