Numer oferty: StPr/24/2425
Opis stanowiska:
Do głównych zadań na stanowisku administracyjnym należy m.in.:
obsługa programu DOM 5 w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw administracyjnych,
sporządzanie miesięcznej listy obecności dla pracowników Spółki,
powadzenie ewidencji i sporządzanie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie,
sporządzenie informacji o terminach ważności szkoleń BHP,
sporządzanie wniosków o organizację stażu, zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych i innych programów,
sporządzanie umów na ryczałt samochodowy,
sporządzanie i rejestrowanie zezwoleń na parkowanie dla pracowników i wykonawców Spółki,
weryfikacja i zatwierdzanie oświadczeń dotyczących rozliczenia ryczałtu samochodowego,
prowadzenie spraw związanych z działaniem archiwum kadrowo-płacowego,
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
zakup materiałów biurowych i wyposażenia biur Spółki, biletów sieciowych dla pracowników Spółki oraz prenumeraty wydawnictw,
przygotowanie danych do terminowego dokonania wpłat abonamentów radiowo telewizyjnych,
prowadzenie indywidualnych kart inwentarzowych przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu pracowników,
koordynacja zadań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątku Spółki stanowiących wyposażenie biur,
prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych dotyczących usług i świadczeń dostarczanych do nieruchomości administrowanych przez Spółkę,
prowadzenie, gromadzenie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z procedurami wewnątrzzakładowymi i przepisami szczególnymi,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Do głównych zadań na stanowisku obsługi sekretariatu należy m.in.:
przyjmowanie i ewidencja korespondencji w dzienniku podawczym w formie elektronicznej DOM5,
adresowanie, wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej,
wydawanie korespondencji do poszczególnych administracji, działów i innych komórek organizacyjnych Spółki, a także urzędów,
codzienne przekazywanie korespondencji do dekretacji i podpisu,
prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w Spółce,
prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych,
zabezpieczenie dokumentacji oraz pieczątek w czasie nieobecności w sekretariacie oraz po zakończeniu dnia pracy,
bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta,
przyjmowanie i rejestrowanie, skarg i zażaleń,
właściwe użytkowanie urządzeń biurowych,
obsługa centrali w zakresie łączenia rozmów telefonicznych z zewnątrz.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Tuwima 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: https://www.pgm.slupsk.pl/pl/page/praca/pracownik-ds-administracyjnych-i-obslugi-sekretariatu.htmlForma składania dokumentów elektroniczna na adres: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.