Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0028


Obowiązki:

obsługa klienta zagranicznego:
- przygotowywanie ofert handowych, negocjowanie warunków współpracy
- realizacja zamówienie, sporządzanie i kompletowanie dokumentów eksportowych.
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych.
-przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży eksportowej.
- udział w międzynarodowych targach, konferencjach i wydarzeniach branżowych.
- tworzenie i aktualizacja materiałów promocyjnych w wybranym języku obcym



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • doświadczenie w pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania:

  • Umiejętność szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym oraz odporność na stresDuża samodzielność w działaniu


Miejsce pracy: Przemysłowa 9, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: .

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi