Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0817


Obowiązki:

Wystawianie faktur sprzedażowych, korekt i innych dokumentów dla klientów krajowych i zagranicznych w systemie informatycznym.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Zakres obowiązków;Wystawianie faktur sprzedażowych, korekt i innych dokumentów dla klientów krajowych i zagranicznych w systemie informatycznym. Przyjmowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych (kartą płatniczą) od klientów. Całościowa kompletacja dokumentów związanych z wystawioną fakturą. Weryfikacja poprawności faktur pod kątem formalno-rachunkowym oraz weryfikacja poprawności otrzymanej dokumentacji. Kontakt z kontrahentami polskimi i zagranicznymi w zakresie uzgadniania rozrachunków. Codzienna współpraca z Zespołem Administracji i Zespołem Finansowo-Księgowym w zakresie właściwego procesu obiegu dokumentów. Przygotowywanie cyklicznych zestawień i raportów. Księgowanie wyciągów bankowych oraz wpłat z terminali płatniczych. Administracyjne wsparcie Zespołu FakturowaniaWymagania; Dyspozycyjność czasowa: praca wykonywana w równoważnym systemie czasu pracy - wymaganie bezwarunkowe ponieważ tak pracuje nasza branża. Oznacza to, że planujemy i pracujemy nawet do 12 godzin na dobę i również w soboty i niedziele, a czas wypracowany ponad normę kodeksową rekompensujemy krótszą pracą w innych dniach lub całymi dniami wolnymi, które są dla nas dniami roboczymi. Grafiki pracy są planowane na 3-miesięczne okresy rozliczeniowe. Wykształcenie ekonomiczne (minimum licencjat). Minimum 10 letni staż pracy w podobnym charakterze lub na podobnym stanowisku. Biegła obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczegoZnajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację z klientem zagranicznymZnajomość i umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel minimum średniozaawansowany)Znajomość programu COMARCH ERP XL oraz systemów CRM dodatkowy atutZnajomość aktualnych przepisów ustawy o VAT i podatku dochodowym od osób prawnych oraz podstaw rachunkowościUmiejętność pracy w zespole, odporność na stres. Odpowiedzialność, sumienność i komunikatywnośćPracodawca oferujemy; Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Umowę o pracę na pełny etat. Pracę w dynamicznym i profesjonalnym zespole, który ceni współpracę i otwartość na nowe wyzwania i pomysły. Możliwość uczestnictwa w prestiżowych wydarzeniach targowych, konferencyjnych i eventowych różnych branż. Szkolenia dopasowane do stanowiska. Pracowniczy program emerytalny po roku pracy.


Miejsce pracy: Zakładowa 1, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Wskazany kontakt e-mail: rekrutacja@targikielce.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi