Obowiązki:
- Obsługa klientów, oraz ofertowanie poprzez telefoniczny kontakt oraz e-mail
- Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy
- Rozwiązywanie problemów i obsługa reklamacji
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Pozytywne podejście do pracy z klientem
- Umiejętność pracy w zespole
- Terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Zaangażowanie i chęć rozwoju
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Szkolenia w zakresie obsługi klienta i produktów firmy
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubisz pracę z ludźmi oraz interesujesz się branżą sportową, to ta praca jest dla Ciebie! Wyślij swoje CV na adres email lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'