Zakres obowiązków:
- Udzielanie opinii i porad w zakresie prawa zamówień publicznych.
- Przygotowywanie projektów pism i umów.
- Kompleksowe przygotowanie i kompletowanie umów w przetargach publicznych w zakresie formalno-prawnym.
- Współpraca z działem handlowym w celu zapewnienia spójności działań.
- Dbałość o aktualność dokumentów formalnych spółki oraz ich archiwizacja.
- Sporządzanie raportów i analiz dotyczących przetargów.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Minimum jeden rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z różnymi działami firmy.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.
Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."