Numer oferty: StPr/24/1772
a) zadania związane z procedurą zamówień publicznych realizowane przez Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu,
- sporządzanie dokumentacji przetargowej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne, łącznie z umieszczaniem dokumentacji postępowań na platformach/ stronach wymaganych prawem,
- kompleksowe prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- uczestniczenie w postępowaniu o charakterze członka komisji przetargowej,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- sporządzanie planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacja,
- sporządzanie umów z wykonawcami zamówień publicznych,
b) prowadzenie inwestycji i remontów realizowanych przez Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu,
c) prowadzenie rejestru umów,
d) wykonywanie sprawozdań związanych z wykonywanymi czynnikami oraz udzielenie informacji publicznej,
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 86, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: szczegóły wymaganych dokumentów na stronie: www.bip.zdg.zamosc.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.