#

Pracownik Recepcji Hotelowej

HR SIGMA

Bielsko-Biała, śląskie

HR SIGMA

Pracownik Recepcji Hotelowej

Od: HR SIGMA
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Główne obowiązki

  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi gości, reagowanie na ich potrzeby i rozwiązywanie ewentualnych problemów.
  • Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia płynnej komunikacji i efektywnego funkcjonowania.
  • Odpowiedzialność za obsługę systemu rezerwacji i płatności.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działalności recepcji.

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku w dziale recepcji hotelowej.
  • Znajomość systemów rezerwacyjnych i zarządzania hotelami.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i podejmowania decyzji pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + dodatkowe premie od zysku.
  • Pracę w hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.
  •  

Jeżeli jesteś osobą z pasją do hotelarstwa, lubisz pracować z ludźmi i spełniasz powyższe wymagania, serdecznie zapraszamy do przesłania swojego CV.

 


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
HR SIGMA

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi