Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2891


Obowiązki:

wg. stanowiska



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Nasze wymagania:doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność, zorientowanie na jakość obsługi klienta, wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość na kontakt z klientem, praktyczna znajomość obsługi komputera i programów użytkowych, wysoka kultura osobista, gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany 8h).Mile widziane:czynne prawo jazdy kat. B, wiedza techniczna z zakresu motoryzacjiTwój zakres obowiązków:zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji serwisu, obsługa centrali telefonicznej - połączenia przychodzące i wychodzące, obsługa i witanie klientów, telefoniczne badanie satysfakcji klienta, obsługa urządzeń biurowych, obsługa kasy i terminala płatniczego, sporządzanie i kontrola nad dokumentami płatniczymi, wprowadzanie faktur do systemu.To oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w pełnym wymiarze godzin. Prześlij nam swoje CV. Prosimy o przesyłanie aplikacji przez osoby spełniające ww. kryteria. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Miejsce pracy: Gustawa Morcinka 1, 25-332 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi