Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2891
Obowiązki:
wg. stanowiska
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Nasze wymagania:doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność, zorientowanie na jakość obsługi klienta, wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość na kontakt z klientem, praktyczna znajomość obsługi komputera i programów użytkowych, wysoka kultura osobista, gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany 8h).Mile widziane:czynne prawo jazdy kat. B, wiedza techniczna z zakresu motoryzacjiTwój zakres obowiązków:zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji serwisu, obsługa centrali telefonicznej - połączenia przychodzące i wychodzące, obsługa i witanie klientów, telefoniczne badanie satysfakcji klienta, obsługa urządzeń biurowych, obsługa kasy i terminala płatniczego, sporządzanie i kontrola nad dokumentami płatniczymi, wprowadzanie faktur do systemu.To oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w pełnym wymiarze godzin. Prześlij nam swoje CV. Prosimy o przesyłanie aplikacji przez osoby spełniające ww. kryteria. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Miejsce pracy: Gustawa Morcinka 1, 25-332 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing