Numer oferty: StPr/25/0007
1. Prowadzenie pracy socjalnej z osobą i/lub rodziną.
2. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej.
3. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
4. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin, w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa.
5. Współdziałanie z grupami i społecznościami lokalnymi, mające na celu rozwijanie w nich zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów, w szczególności poprzez pracę socjalną ze społecznością lokalną
6. Organizowanie różnorodnych form pomocy, w szczególności z wykorzystaniem projektów socjalnych, odpowiadających zmieniającym się potrzebom społecznym.
7. Realizację zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej poprzez pracę z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji wychowawczej, prowadzenie monitoringu sytuacji dziecka z rodziny zagrożonej kryzysem lub przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej, wnioskowanie o przydzielenie asystenta rodziny, współpraca z asystentem rodziny.
8. Realizacja zadań w ramach procedury Niebieskiej karty.
9. Świadczenie usług poradnictwa prawnego i psychologicznego.
10. Zawieranie kontraktów socjalnych z osobami lub rodzinami znajdującymi się w trudnej sytuacji życiowej celem jej rozwiązania;
11. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych.
12. Wprowadzanie danych osobowych klientów do programu informatycznego POMOST i użytkowanie programu zgodnie z jego przeznaczeniem.
13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zatrudnieniu socjalnym.
14. Przygotowanie niezbędnych analiz i raportów z zakresu ,przebiegu i skutków podejmowanych działań .
15. Współdziałanie z pracownikami innych Działów i Zespołów na rzecz rozwiązywania problemów klienta.
16. Sporządzanie bilansu potrzeb oraz niezbędnej sprawozdawczości
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: 1/ CV podpisane własnoręcznie2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem)3/ kwestionariusz osobowy (Załącznik nr 1);4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem)5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (Załączniknr 2);6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków pracownik socjalny.7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;8/oświadczenie, że kandydat nie był skazany za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,9/ mile widziane referencje od pracodawców.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.