Opis stanowiska pracy
Pricing Analyst
Kraków
NR REF.: 1188630
We are looking for a Pricing Analyst for one of our clients, an international company.
As a Pricing Analyst, you will be responsible for:
- Acting as a pricing expert within the customer migration area to support company efforts on completing cross functional project in a timely manner
- Collaborating with other pricing analysts to provide the outcome of the tool execution and discuss main points of the new pricing setup
- Advising across team on findings within tool on possible development areas, potential errors to be addressed to improve overall process efficiency
- Supporting processing migration requests in dedicated pricing system
- Utilising your analytical skills to meticulously examine quantitative information.
- Applying extensively excel skills to execute migration excel based tool
- Identifying areas of improvement within tool given recommendation and adjust accordingly
What you39ll need to succeed
- University Education (or equivalent through experience)
- Exceptional numerical and strategic analytical skills, coupled with strong process-oriented thinking
- Strong Microsoft Excel skills (ability to use Excel functions like : Vlookup, Hlookup, Pivot tables, Pivot slicers, Match, Index)
- Experience in Finance, Pricing or Marketing environment (or other relevant area)
- VBA and/or Phyton skills – nice to have
- Fluent in English (spoken and written) as a minimum requirement
- Good communication skills: ability to clearly communicate complex data findings and insights from the migration tool to define the final offer accordingly
- Excellent organizational skills with the ability to work independently, manage multiple tasks simultaneously, and meet deadlines in a fast-paced environment
What you39ll get in return
- Employment contract (temporary)
- Great working atmosphere
- An extensive benefit package (private medical care, life insurance, sport cards, meal vouchers)
- Opportunities supported by organization for personal and professional development
- Occasional gift cards
- Tuition Assistance
- Employee Assistance Program
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi