#

Process Owner Account Payable with German

HAYS

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Process Owner Account Payable with German
Kraków
NR REF.: 1191799

Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w obszarze Account Payable / Purchase to Pay dla naszego klienta z branży automotive z Krakowa. Idealny kandydat będzie posiadał ekspercką wiedzę na temat procesów AP/PTP oraz bogate doświadczenie w zakresie ich optymalizacji, przeprowadzania tranzycji, tworzenia procedur i wdrażania nowych systemów.
Kluczowe obowiązki:
  • Analiza i ocena aktualnych procesów AP/PTP.
  • Identyfikacja obszarów do usprawnień i wdrażanie najlepszych praktyk.
  • Koordynacja projektów związanych z tranzycjami i wdrażaniem nowych systemów.
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej.
  • Zapewnienie odpowiedniego i trwałego monitorowania interfejsów oraz terminowego rozwiązywania błędów.
  • Opracowywanie działań na rzecz trwałej poprawy jakości w środowisku interfejsów.
  • Wsparcie w zarządzaniu uprawnieniami.
  • Wnioskowanie i monitorowanie uprawnień dla nowych i obecnych pracowników.
  • Zapewnienie i optymalizacja procesów weryfikacji faktur dla czterech powiązanych jednostek w Europie Wschodniej we współpracy z centralnymi i lokalnymi właścicielami procesów.
  • Wsparcie w zarządzaniu procesami, doradztwo procesowe i monitorowanie procesów operacyjnych.
  • Tworzenie, aktualizacja i zatwierdzanie dokumentacji procesowej we współpracy z działami operacyjnymi.
  • Przeprowadzanie testów integracji systemów i testów akceptacyjnych użytkowników.
  • Jako właściciel produktu zapewnianie wsparcia procesowego i doradztwa oraz wsparcie użytkowników i zarządzanie zapotrzebowaniem.
  • Współpraca z zespołem biznesowym.

Wymagania:
  • Ekspercka wiedza w zakresie procesów Account Payable/Purchase to Pay.
  • Doświadczenie w optymalizacji procesów, przeprowadzaniu tranzycji oraz tworzeniu procedur.
  • Znajomość narzędzi i systemów wspierających procesy AP/PTP.
  • Umiejętność współpracy z zespołami IT i innymi działami w organizacji.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne.
  • Dobra znajomość MS Office, doświadczenie z SAP R/3 lub SAP 4HANA (moduły MM/FI) mile widziane.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz niemieckiego na poziomie B1.

Co możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
  • Praca hybrydowa: 3 dni w biurze (wtorek, środa, czwartek) i 2 dni zdalnie.
  • Elastyczne godziny rozpoczynania pracy po okresie wdrożenia w przedziale od 6:00 do 10:00.
  • Po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
  • Poszukujemy osób na różnym poziomie doświadczenia, od juniora do seniora.



Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi