Opis stanowiska pracy
Project Administrator
Warszawa
NR REF.: 1190497
Roles and responsibilities:
- Work with customer managers and purchase managers on end-to-end projects
- Coordinate the internal administration process: Purchase Order (PO) requisition, processing
through proprietary IT systems and follow up to job completion (Proof of Delivery requisition and
Invoicing) and process orders (from instruction to invoicing) in line with service level agreement, client
brief and expectations, quality & ISO standards - Manage project schedules according to client/supplier contract and SLA terms
- Ensure smooth procurement and service operations: track contracts and invoices, manage processes, keep records, and assist teams on milestones
- Prepare for audit: follow procedures, log documents, and produce reports
- Follow and update operational and project reports as directed
- Question and clarify expectations and provide essential information to clients
- Note and discuss problems and issues with line manager to identify development opportunities
- Coordinate administration and data integrity for account development process
- Personal Development - Understand role and responsibilities and maintain skills, knowledge, and attitude to deliver great service
- Seek learning opportunities and feedback to improve performance
Knowledge & Experience
- Experience of working with business processes such as invoicing, project management and purchase orders will be an advantage
- Solid organisational, prioritisation and time management skills and the ability to coordinate and track multiple projects simultaneously
- Ability to process large volumes of data and the ability to apply these skills in a business context
- Good Microsoft Office skills
- Advanced English
Our offer:
- Hybrid work model
- Holiday allowance
- Medical care – Medicover
- Opportunity to develop in a global company
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing