Opis stanowiska pracy
Project Management Analyst
Kraków
NR REF.: 1190571
We39re looking for PMO specialists at various levels of experience - from Juniors to Seniors - to join the international, fast-growing company.This is a unique opportunity to become part of a thriving organisation that values growth and a positive work environment.
What You’ll Do:As a Junior Specialist:
- Use your analytical skills to evaluate data - supporting data uploads in different internal systems, manual data manipulations/enrichments, as well as multiple ad hoc requests related to the execution of the migration process.
- Work with teams, various departments, and stakeholders to achieve company goals
- A strong command of SQL and Excel and knowledge of Power BI are needed for this position (nice to have SAS, Python), as well as PMO skills.
As a Specialist:
- Reporting on migration execution progress, identifying patterns, and providing strategic recommendations for the leadership and migration execution
- Preparation of executive summaries on execution progress for leadership, regular presentations in English in different meetings
- Coordinating evaluation of customer experience - customer research and ongoing evaluation of customer experience through migration
- Interpreting data - strong data storytelling skills, visual presentation and strong communication skills are critical for this position.
As a Senior:
- Steering and orchestrating migration execution
- Collaborating with all country leaders, supporting them in all migration activities while at the same time making sure migration strategy and targets are implemented, and the goals set by the leadership are on track
- Collaborating with all stakeholders, ensuring holistic implementation and overall success of the programme
- A strong track record of coordinating and steering cross-functional and international projects, as well as strong leadership skills and independence in performing duties is needed in this position.
For you:- Employment contract
- Great working atmosphere
- Comprehensive benefits package (medical care, life insurance, sports cards, meal vouchers)
- Opportunities for personal and professional development
- Occasional gift cards
- Tuition assistance
- Employee assistance program
Interested? Don39t hesitate - apply!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/03/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka