Opis stanowiska pracy
Project Manager/ Product Manager (armatura sanitarna)
Kraków
NR REF.: 1189938
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży armatury sanitarnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Project Manager/Product Manager.
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie strategii rozwoju portfela produktowego firmy
- Koordynowanie działań związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek (Europa i Stany Zjednoczone)
- Przedstawienie planów rozwoju poszczególnych grup asortymentowych
- Marketingowe zarządzanie produktem lub grupą produktów
- Prowadzenie szkoleń produktowych w ramach oferty firmy i nowości (dla handlowców i klientów)
- Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie armatury sanitarnej i instalacyjnej
- Wyszukiwanie nowych możliwości rozwoju na rynku, monitorowanie trendów
- Wprowadzanie nowych produktów zgodnie z przyjętą strategią oraz obowiązującymi procedurami
- Nadzór nad nowymi projektami badawczymi, procesami technologicznymi, projektami nowych produktów w obszarze projektów
- Tworzenie i kontrola planu zadań związanych z pracami nad produktami firmy oraz budowaniem wizerunku marki
- Prowadzenie projektów marketingowych w ramach systemu New Products Development (wdrażanie nowości, analiza rynku, konkurencji i pokrycia geograficznego, analiza życia produktu, cen i rentowności)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane: techniczne, ekonomiczne, marketing lub związane z zarządzaniem produktami)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym- warunek konieczny
- Minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku w branży sanitarno-instalacyjnej
- Mile widziane doświadczenie rozwoju produktów premium na rynkach zagranicznych
- Duże doświadczenie w kontakcie z zagranicznymi kontrahentami
- Gotowość do częstych służbowych podróży zagranicznych
- Wiedza z zakresu nowoczesnych trendów rynkowych
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne, wysoka kultura osobista
- Umiejętność analizy danych i raportowania wyników
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, dodatkowym atutem jest znajomość programów graficznych, rysunku technicznego
- Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Krakowie
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media