Obowiązki pracownika:
Oferowanie i sprzedaż rozwiązań wyposażenia profesjonalnej gastronomii dla Klientów z branży HoReCa na terenie woj. lubuskiego
Spotkania i rozmowy z Klientami w terenie
Badanie potrzeb Klientów oraz proponowanie rozwiązań
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Wynagrodzenie podstawowe (ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanego doświadczenia) + premia będąca % od uzyskanej marży
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Handlowiec ma do dyspozycji samochód firmowy, telefon, laptop oraz inne narzędzia w miarę potrzeb
Zapewniamy kompleksowe szkolenie wdrożeniowe oraz regularne szkolenia w miarę potrzeb i oczekiwań
Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia
Zainteresowała Cię nasza oferta? Aplikuj wraz z CV!
Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w rekrutacj... Rozwiń
Administratorem dobrowolnie podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest AWG Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żmigrodzka 244, 51-131 Wrocław. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach prowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a w szczególności w związku z poszukiwaniem dla Pani/Pana ofert pracy, ich przedstawianiem, archiwizacją i wykorzystywaniem w przyszłych procesach r... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.