Opis stanowiska pracy
IntRec is an innovative global employee recruitment assessment service provider with operations currently in Poland, the United Kingdom, and Spain.
Świetnie odnajdujesz się w sprzedaży i nawiązywaniu kontaktów biznesowych? Chcesz być członkiem wyjątkowego zespołu, którego członków łączy pasja, determinacja i chęć osiągnięcia sukcesu?
Aplikuj już teraz!
Nasz klient jest dystrybutorem profesjonalnych narzędzi, elektronarzędzi, normaliów oraz profesjonalnej chemii przemysłowej i do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY / DORADCA TECHNICZNY która/y będzie odpowiedzialny za obsługę rynku w okolicach Włocławka.
Nawiązując współpracę możesz liczyć na:
- wynagrodzenie podstawowe+ premia na start podczas okresu próbnego
- nieograniczoną premię zależną od marży i dodatkowe wynikające z realizacji zadań specjalnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- samochód służbowy do użytku prywatnego
- pakiet medyczny
- karta sportowa
- ubezpieczenie Grupowe
- możliwość pracy w systemie hybrydowym / mobilnym
- elastyczny czas pracy
- pełne wsparcie pozostałych działów firmy
- możliwość ciągłego rozwoju kompetencji
Do twoich zadań będzie należeć:
- sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (profesjonalnych narzędzi, elektronarzędzi, regałów i drabin, normaliów oraz profesjonalnej chemii przemysłowej
- przygotowywanie ofert
- pilnowanie zaległości towarowych i płatniczych
- poszukiwanie nowych produktów
- negocjacje z klientami
- uzupełnianie systemu raportowego- planowanie pracy na nadchodzący tydzień i raportowanie efektów
- podnoszenie kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez pracodawcę i dostawców
Wymagania
Brzmi interesująco? Aplikuj jeśli:
- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( z zakresu systemów regałowych i drabin lub, 3 lata w sprzedaży narzędzi, elektronarzędzi lub chemii technicznej)
- posiadasz wiedzę lub wykształcenie techniczne
- cechuje cię bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i sumienność, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz analitycznego myślenia
- posiadasz prawo jazdy kat. B
- mile widziana wiedza z zakresu przeglądów drabin i regałów
Chcesz wiedzieć jak wygląda proces rekrutacji?
- sprawdzimy, dopasowanie Twojej aplikacji do oczekiwań pracodawcy,
- jeśli znajdziemy wiele wspólnych elementów, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu zorganizowania spotkania online z rekruterem IntRec,
- po pozytywnym przebiegu rozmowy przekażemy rekomendację pracodawcy, który podejmie decyzję, czy jest zainteresowany poznaniem Cię bliżej,
- jeśli odpowiedź będzie pozytywna, umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielem firmy, do której zaaplikowałeś, w przypadku odrzucenia Twojej kandydatury, wrócimy do ciebie z feedbackiem,
- mamy nadzieję, że ten proces zakończy się naszym wspólnym sukcesem, a Ty znajdziesz idealne miejsce pracy.
Prezentacja firmy
IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji praco...
IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Pomagamy firmom zatrudniać mądrzej i lepiej, korzystając z rozwiązań AI w rekrutacji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 15 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- Rozbudowany system premiowy
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi