Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0352


Obowiązki:

WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM, ROZWÓJ RYNKU I SPRZEDAŻY NA DANYM RYNKU, REPREZENTOWANIE FIRMY, ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ, UDZIAŁ W TARGACH ORAZ INNE OBOWIĄZKI USTALONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kategoria - B
  • obsługa komputera MS Ofice
  • obsługa klienta i techniki sprzedaży

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu C1, prawo jazdy kat.B, umiejętność obsługi klienta i technik sprzedaży, znajomość obsługi komputera (pakiet office). Zatrudnienie na zasadzie kontraktu, wynagrodzenie brutto 10000zł


Miejsce pracy: Chełmińska 105, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Nie dotyczy

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
8
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi