Opis stanowiska pracy
PTP Process Manager with German
Kraków
NR REF.: 1191613
Requirements:- Process management experience
- Working experience in accounting (AP / PTP)
- Hands-on process improvement and system transition experience
- Microsoft Excel (pivots, lookups)
- SAP knowledge and experience (4Hana, MM, FI)
- English - B2
- German - B2
- Polish - B2
Nice to have: - Degree in Economics / Finance & Accounting or comparable education
Responsibilities: - Set individual and team goals, and conduct performance evaluations
- Development of required process documentation for the transferred processes and establishment of stable knowledge management
- Analyze financial data to identify trends and discrepancies
- Professional and disciplinary management of approx. 15 employees
- Oversee daily operations, ensuring timely and accurate processing of invoices and payments
- Handle inquiries and resolve issues with vendors to maintain positive relationships
- Development of required process documentation for the transferred processes and establishment of stable knowledge management
- Implementation, documentation and continuous development of the internal control system (ICS)
Offer:- Office/flexible working hours, Monday to Friday
- International environment
- Possibility to work in a hybrid mode (3:2) in the brand-new office in KRAKÓW
- Working for one of the most famous and influential companies globally
- Start date: May / June 2025
---
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/03/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa