Opis stanowiska pracy
PTP Team Leader
Warszawa
NR REF.: 1188446
Dla naszego klienta, dużej, międzynarodowej firmy produkcyjnej, obecnie poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko PTP Team Leadera. Zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą.
Lokalizacja: Warszawa
Opis roli:
- Wspieranie i nadzorowanie działań związanych z płatnościami PTP.
- Prowadzenie wewnętrznego zespołu, składającego się z około 10 pracowników.
- Zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i kontrolami dotyczącymi przetwarzania PTP.
- Rozwiązywanie problemów związanych z przetwarzaniem faktur i księgowaniem.
- Wspieranie procedur zamknięcia miesiąca/roku, w tym uzgodnień księgi głównej, rezerw, zgodności z SOX i audytów finansowych.
- Wspieranie audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień procesów
- Koordynowanie i wspieranie wdrożeń systemów oraz testów z zasobami transakcyjnymi.
- Współpraca z Line Managerem, partnerami biznesowymi i innymi interesariuszami.
Oczekiwania od kandydata:
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub równoważne).
- Doświadczenie na stanowisku Team Leadera, najlepiej w organizacji SSC.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2/C1
- Umiejętność pracy w globalnym środowisku zespołowym i skutecznej komunikacji z wewnętrznymi partnerami biznesowymi oraz zewnętrznymi członkami zespołu.
- Silne umiejętności przywódcze i współpracy, zdolność budowania efektywnych relacji i wpływania na rówieśników oraz kluczowych interesariuszy.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
- Znajomość SAP i platformy Ariba Procurement będą atutem
Co oferuje nasz Klient?
- Możliwości rozwoju kariery w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Hybrydowy model pracy (biuro zlokalizowane w centrum Warszawy)
- Elastyczne godziny pracy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów w tym m.in. karta sportowa (Multisport), prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dodatkowe dni wolne.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa