Opis stanowiska pracy
Purchasing Team Leader with German
Kraków
NR REF.: 1185571
Responsibilities:- Professional and disciplinary management of ~15 employees
- Recruitment of team, capacity management and personnel deployment planning
- Month-end closing preparations and goods receipt posting as well as procurement management
- Within the area of responsibility, ensuring that order documents are checked for formal and guideline-compliant correctness and creating purchase requisitions in SAP
- Technical contact person for the relocation of procurement processes to Kraków in close coordination with the contact persons of the transferring centers/departments and project management
- Development of required process documentation for the transferred processes and establishment of stable knowledge management
- Development of a work organisation and establishment of a cooperation model with process management and purchasing department (IPS)
- Regular exchange with the respective business partners regarding contract content and procurement topics, including expansion of the service portfolio
- Managing the operational area of responsibility based on meaningful key figures and reporting to divisional management
- Active promotion of continuous improvement processes (CIP)
Requirements:- University degree: finance, accounting, economics - an asset
- 5 years of accounting/purchasing experience, including at least 2 years in a leadership or managerial position
- Proficiency in Microsoft Excel
- English - B2
- German - B2
- Familiarity with SAP financial software is a plus
Offer:- Hybrid mode with company39s office in Cracow (3:2)
- Flexible working hours (office open between 6am and 8pm)
- International environment
- Contract of employment
- Working at one of the most known and influential companies in the world
---
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa