Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0925


Obowiązki:

Bieżąca obsługa recepcji hotelowej i innych działów hotelu w zależności od natężenia pracy. Meldowanie i wymeldowywanie gości zgodnie z obowiązującymi standardami. Sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych. Obsługa systemów rezerwacyjnych. Sprzedaż usług hotelu. Budowanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu. Tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami. Zapewnienie gościom hotelu komfortowych warunków pobytu; współpraca w tym zakresie z innymi działami hotelu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • Samodzielność w działaniu
  • Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw
  • obsługa komputera - pakiet programów office

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : Dyspozycyjnosć do pracy w systemie zmianowym w godz. 6-14, 14-22 w tym w weekendy i święta. Punktualność, lojalność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.[Umiejętność 1] : świadomość związana z zasadami profesjonalnej obsługi gości, dobra organizacaja pracy, sumienność


Miejsce pracy: Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Praca w hotelu / Turystyka

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi