Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1421


Obowiązki:

Obsługa gości hotelowych z zachowaniem najwyższych standardów, odpowiadanie na zapytania i prośby ze strony gości, aktywna sprzedaż ofert hotelowych, prezentowanie oferty hotelu, celem pozyskania nowych klientów, przygotowywanie ofert marketingowych, reprezentowanie hotelu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy, zdolności negocjacyjne i interpersonalne, znajomość języka angielskiego lub innych języków obcych będzie dodatkowym atutem, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji, komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, znajomości pakietu MS Office (Word, Excell), mile widziane doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta.


Miejsce pracy: 48-267 Pokrzywna 48, powiat: nyski, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.debowewzgorze.eu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi