Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2864
Obowiązki:według stanowiska
Wymagania:Wymagania pożądane:Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Zakres obowiązków; zapewnienie jak najlepszej obsługi Gości zgodnie z przyjętymi standardami, świadczenie usług związanych z zakwaterowaniemwystawianie faktur, realizacja płatności, udzielanie informacji Gościom o świadczonych na terenie ośrodka usługach, dokonywanie rezerwacji, reagowanie na bieżące potrzeby GościWymagania; doświadczenie na wskazanym lub podobnym stanowisku, wysoka kultura osobista oraz zdolności w zakresie komunikacji bezpośredniejznajomość standardów profesjonalnej obsługi Gości, znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, gotowość do pracy w trybie zmianowymdyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy samodzielnej jak i zespołowej, znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office oraz sprzętu biurowegoPracodawca oferuje; pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole, w stabilnej i prestiżowej Firmie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, stałe wynagrodzenie zasadnicze, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
Miejsce pracy: Laskowa 93, 26-050 Zagnańsk, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wskazany kontakt z pracodawcą; 793******lub e-mail; jaroslaw.gajos@polanika.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing