Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2255


Obowiązki:

wg potrzeb



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Zadania:Bieżąca obsługa gości hotelu; Przyjmowanie rezerwacji; Wystawianie faktur; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.Pracodawca oferuje;Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji zawodowych i zaangażowania. Pracę w przyjemnej atmosferzePracę w systemie zmianowym.Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie. Miłą atmosferę w młodym, energicznym zespole. Możliwość rozwoju zawodowego.Wymagania;Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych;Wysoki poziom kultury osobistej;Znajomość programów MS Office;Znajomość programu hotelowego ProHOTT będzie dodatkowym atutem;Wykształcenie min. średnie;Mile widziane doświadczenie zawodowe lub wykształcenie kierunkowe, np. technikum hotelarskie lub studia na kierunku Turystyka i Rekreacja;Gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta;Komunikatywność i dyspozycyjność.


Miejsce pracy: Zakładowa 4, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - kontakt telefoniczny: 788 693 030 lub e-mail: rezerwacje@teczowy.com


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi