Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2255
Obowiązki:
wg potrzeb
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Zadania:Bieżąca obsługa gości hotelu; Przyjmowanie rezerwacji; Wystawianie faktur; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.Pracodawca oferuje;Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji zawodowych i zaangażowania. Pracę w przyjemnej atmosferzePracę w systemie zmianowym.Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie. Miłą atmosferę w młodym, energicznym zespole. Możliwość rozwoju zawodowego.Wymagania;Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych;Wysoki poziom kultury osobistej;Znajomość programów MS Office;Znajomość programu hotelowego ProHOTT będzie dodatkowym atutem;Wykształcenie min. średnie;Mile widziane doświadczenie zawodowe lub wykształcenie kierunkowe, np. technikum hotelarskie lub studia na kierunku Turystyka i Rekreacja;Gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta;Komunikatywność i dyspozycyjność.
Miejsce pracy: Zakładowa 4, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - kontakt telefoniczny: 788 693 030 lub e-mail: rezerwacje@teczowy.com
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing