Numer oferty: StPr/24/1285
Obsługa klienta w języku polskim i obcym, nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów hotelowych, rejestracja gości, wymeldowanie gości, odbieranie e-maili i telefonów, współpraca z innymi działami hotelowymi.
Języki:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV (aplikacja powinna zawierać nazwę stanowiska, którego dotyczy)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.