Opis stanowiska pracy
Recruitment Manager
Warszawa
NR REF.: 1187141
Dla dużej instytucji finansowej, poszukujemy doświadczonego Managera ds. rekrutacji. Jest to świetna możliwość zawodowa dla osób, które lubią zarządzać projektami, wdrażać innowacyjne rozwiązania oraz pracować w środowisku oferującym szerokie możliwości działania.
Zakres obowiązków:
- współpraca z kadrą managerską poszczególnych obszarów biznesowych
- opracowanie i wdrożenie strategii rekrutacyjnej
- rewizja obecnych procesów
- planowanie pracy i bieżące zarządzanie zespołem rekruterów
- zapewnianie wysokiej jakości procesów rekrutacyjnych
- monitorowanie i analizowanie rynku
- mapowanie talentów, budowanie puli kandydatów
- analiza potrzeb rekrutacyjnych
- czuwanie nad jakością pozyskiwanych kandydatów
- monitorowanie i analiza wskaźników rekrutacyjnych – wyciąganie wniosków, opracowywanie action planów
- wspieranie wybranych procesów rekrutacyjnych
- realizacja strategii Employer Branding
- budowanie świadomości biznesu dotyczącej sytuacji rynkowej
- budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi/zewnętrznymi
- współpraca z pozostałymi działami w firmy
- udział w dodatkowych projektach
Wymagania:
- min. 2-3-letnie doświadczenie managerskie w obszarze rekrutacji w branży finansowej
- doświadczenie we współpracy z senior managementem
- doświadczenie w prowadzeniu projektów
- doświadczenie w rewizji i wdrażaniu procesów rekrutacyjnych
- bardzo dobra znajomość Excela (m.in. tabele przestawne)
- znajomość systemów CRM
- oczekiwana jest otwartość, komunikatywność, dynamika pracy, umiejętność budowania relacji z osobami na różnych szczeblach w organizacji, umiejętność dostrzeganie nowych możliwości/ulepszeń
Oferowane:
- Umowa o pracę
- Pakiet benefitów
- Praca hybrydowa
- Elastyczny czas rozpoczęcia dnia pracy
- Realny wpływ na kształtowanie procesów HR
- Możliwość kreowania i wdrażania działań usprawniających procesy HR
- Praca w rozpoznawalnej, cenionej i stabilnej organizacji
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja