Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referendarz w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Ministra 00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową sekretariatu członka kierownictwa Ministerstwa, w tym organizuje dzień pracy członka kierownictwa Ministerstwa, łączy rozmowy telefoniczne, również w języku angielskim i udziela – w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym – podstawowych informacji, koordynuje obieg korespondencji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Ministerstwa również w systemie EZD, przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do członka kierownictwa Ministerstwa, kompletuje i przedkłada korespondencję do dekretacji i podpisu członka kierownictwa Ministerstwa, zapewnia wyposażenie sekretariatu w materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych i materiały biurowe
- Prowadzi kalendarz spotkań, posiedzeń oraz krajowych i zagranicznych podróży służbowych członka kierownictwa Ministerstwa oraz zapewnia obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań
- Współpracuje z przedstawicielami urzędów administracji rządowej i samorządowej oraz spółek Skarbu Państwa i innymi podmiotami/organizacjami, a także z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa
- Uczestniczy w organizowaniu krajowych i zagranicznych podróży służbowych członka kierownictwa Ministerstwa, w szczególności w zakresie prowadzenia formalności wizowych, rezerwacji biletów i noclegów oraz rozlicza delegacje
- Kompletuje i przechowuje dokumentację i materiały niezbędne w bieżącej pracy członka kierownictwa Ministerstwa, w tym tworzy i aktualizuje podręczne zbiory aktów normatywnych i publikacji
- Monitoruje terminowość pism i dokumentów podpisywanych przez członka kierownictwa Ministerstwa
- Współpracuje z Gabinetem Politycznym Ministra, rzecznikiem prasowym Ministra oraz Departamentem Komunikacji, w zakresie obsługi medialnej członka kierownictwa Ministerstwa
- Sporządza i redaguje pisma i notatki służbowe
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Stres.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze wzorem
umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami
- Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.
- Kandydatki/kandydaci, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną
telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi sekretariatu lub w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne: - Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Aktywów Państwowych oraz przepisów określających podział pracy kierownictwa Ministerstwa
- Znajomość przepisów w zakresie dostępu do informacji publicznej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętności i kompetencje: dobrej organizacji pracy, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, precyzyjnego przekazywania informacji, komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
- Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2024-10-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@map.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 143227” na adres:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 143227”
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6