Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1508


Obowiązki:

Obsługa kadrowa pracowników firmy, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności w pracy, obsługa kadrowa SIO, obsługa sekretariatu poradni (telef. i osobista klientów, obsługa programu PROGMAN), wysyłka i odbiór korespondencji, graficzna obróbka dokumentów, archiwizacja dokumentów, prowadzenie akt osobowych w tym przygotowywanie umów o pracę, świadetw pracy, zaświadczeń o wynagrodzeniu itp. Praca w godz. 7:30-15:30 oraz 10-18.
Więcej informacji: http://www.poradnia-kolobrzeg.pl/newpage/?page_id=762



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja publiczna lub pokrewny

Pozostałe wymagania:

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Informacje o naborze: http://www.poradnia-kolobrzeg.pl/newpage/?page_id=762


Miejsce pracy: Piastowska 9, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Informacje o naborze: http://www.poradnia-kolobrzeg.pl/newpage/?page_id=762

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi