Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0880


Obowiązki:

- Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze strosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników;
- Sporządzanie wszystkich umów o pracę, o dzieło i zleceń oraz rozliczanie rachunków z tytułu umów zleceń i umów o dzieło;
- Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS;
- Sporządzanie i wydawanie: świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych;
- naliczanie wynagrodzeń;
- Sporządzanie przelewów na konta osobiste pracowników jednostki;
- Prowadzenie rozliczeń składek ZUS oraz innych świadczeń i deklaracji rozliczeniowych dla ZUS;
- Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT;
- Sporządzanie listy płac zatrudnionych pracowników;
- Obsługa zamówień publicznych (w tym przeglądów technicznych), udziału w zakupach szkolnych (pomoce dydaktyczne, wyposażenie itp.)
- Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
- prowadzenie ewidencji: czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
- Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności
- Prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i PPOŻ pracownika, kontrola ich aktualności oraz współpraca ze służbą BHP
- Sporządzanie i nadzór umów administracyjnych, sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;
- Wykonywanie innych czynności służbowych wynikających ze stanowiska pracy oraz potrzeb szkoły;
- Przekazywanie do archiwum zgromadzonych dokumentów;
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie kadr i płac do Głównego Urzędu Statystycznego, Systemu Informacji Oświatowej;
- Sporządzanie i nadzór nad umowami administracyjnymi;
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie dyrektora o zmianach dotyczących zakładu pracy i opracowywanie wymaganych przez nie działań;
- Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli;
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży pracowniczych;
- Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Preferowane doświadczenie zawodowe na danym lub podobnym stanowisku szczególnie w urzędzie, jednostce samorządu terytorialnego; doświadczenie w pracy w zespole. Znajomość programu Microsoft Word, Excel, znajomość przepisów karnych: Karty nauczyciela, Kodeksu pracy.


Miejsce pracy: Augusta Cieszkowskiego 4, 76-100 Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi