Numer oferty: StPr/24/0603
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.
2. Zapisywanie dokumentów w informatycznym systemie finansowo księgowym.
3. Obsługa programu do bankowych rozliczeń bezgotówkowych oraz programu
finansowo- księgowego .
4. Rozliczenie przychodów i rozchodów magazynowych.
5. Obsługa poczty elektronicznej.
6. Sporządzanie list płac.
7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
8. Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.
9. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny.
10. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z tego zakresu.
11. Przygotowanie informacji o dłużnikach alimentacyjnych mających wpływ na
skuteczność prowadzonej egzekucji i przekazywanie ich komornikom sądowym
i organom określonym w ustawie.
12. Współdziałanie z organami administracji rządowej, organami administracji samorządowej, komornikami, organami ścigania, sądami powszechnymi oraz innymi
organami, podmiotami i instytucjami w zakresie realizowanych zadań .
13. Współpraca z księgowością w zakresie uzgodnień stanu zobowiązań dłużników
alimentacyjnych.
14. Rozliczanie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez
komorników.
15. Obsługa kasy MOPS
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1/ CV podpisane własnoręcznie2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem)3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1;4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem)5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celówrekrutacyjnych Załącznik nr 2; 6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków referenta ds. księgowości7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.