Numer oferty: StPr/24/2658
Budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych. Administracja, nadzór i aktualizacja treści zawartych na stronach www. Prowadzenie profili firmowych (Facebook, Instagram, wizytówki Google, YouTube, TikTok). Przygotowywanie treści publikowanych w online (www, social media). Planowanie i realizacja płatnych kampanii reklamowych (Facebook, Google). Współtworzenie strategii komunikacji i contentu w social mediach. Tworzenie elementów graficznych na potrzeby strony internetowej, portali społecznościowych. Analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań oraz rekomendowanie nowych rozwiązań. Przygotowanie materiałów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy (broszur, folderów, prezentacji reklamowych) Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert handlowych Nadzór nad wprowadzaniem na rynek nowych produktów. Wsparcie przy organizacji eventów: targów, szkoleń, dni otwartych. Przygotowanie, koordynacja i przeprowadzanie kampanii promocyjnych dla wybranych grup produktów.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres:SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa lub rekrutacja@szynaka.pl Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.szynaka.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.