Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2658


Obowiązki:

Budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych. Administracja, nadzór i aktualizacja treści zawartych na stronach www. Prowadzenie profili firmowych (Facebook, Instagram, wizytówki Google, YouTube, TikTok). Przygotowywanie treści publikowanych w online (www, social media). Planowanie i realizacja płatnych kampanii reklamowych (Facebook, Google). Współtworzenie strategii komunikacji i contentu w social mediach. Tworzenie elementów graficznych na potrzeby strony internetowej, portali społecznościowych. Analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań oraz rekomendowanie nowych rozwiązań. Przygotowanie materiałów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy (broszur, folderów, prezentacji reklamowych) Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert handlowych Nadzór nad wprowadzaniem na rynek nowych produktów. Wsparcie przy organizacji eventów: targów, szkoleń, dni otwartych. Przygotowanie, koordynacja i przeprowadzanie kampanii promocyjnych dla wybranych grup produktów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Oczekujemy: Lekkie pióro: umiejętność pisania i redagowania tekstów marketingowych, postów w social mediach. Praktyczna wiedza dotycząca Internetu, mediów społecznościowych. Wysokie poczucie estetyki, dokładność i kreatywność. Samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole. Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju i zdobycia bogatego doświadczenia. Atrakcyjny system wynagrodzeń, pakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmie tj. bony, paczki dla dzieci, Dzień Dziecka, Karnety do Spa, Karnety najazdę konną, Bale Zakładowe, pikniki rodzinne, wyjazdy do teatrów, na koncerty, atrakcyjne ubezpieczenia grupowe, nieoprocentowane pożyczki z FŚS. Informacje dodatkowe: Praca w systemie I zmianowym w godz. 8:00-16:00.


Miejsce pracy: Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres:SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa lub rekrutacja@szynaka.pl Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.szynaka.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi