Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0012


Obowiązki:

Obowiązki:
• Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie urządzeń komputerowych, oprogramowania, aplikacji bankowych oraz sieci.
• Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
• Diagnostyka i rozwiązywanie problemów IT zgłaszanych przez pracowników Banku.
• Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości działania systemów informatycznych oraz bezpieczeństwa.
• Monitorowanie i aktualizacja systemów oraz oprogramowania.
• Przygotowywanie raportów dotyczących incydentów i ich rozwiązań.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : Wymagania:• Ogólna wiedza z obszaru IT.• Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.• Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole.• Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielnego podejmowania decyzji.• Komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu.• Prawo jazdy kat. B


Miejsce pracy: Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Bazy danych

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi