Numer oferty: StPr/25/0012
Obowiązki:
• Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie urządzeń komputerowych, oprogramowania, aplikacji bankowych oraz sieci.
• Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
• Diagnostyka i rozwiązywanie problemów IT zgłaszanych przez pracowników Banku.
• Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości działania systemów informatycznych oraz bezpieczeństwa.
• Monitorowanie i aktualizacja systemów oraz oprogramowania.
• Przygotowywanie raportów dotyczących incydentów i ich rozwiązań.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.