#

REFERENT/ PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH

Urząd Gminy Świeszyno

Świeszyno, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1810


Obowiązki:

1) Wyszukiwanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych na realizację projektów mających na celu rozwój społeczno-gospodarczy Gminy Świeszyno.
2) Zbieranie i opracowywanie propozycji dotyczących zadań gminy, kwalifikujących się do wsparcia w ramach funduszy pomocowych.
3) Utrzymywanie stałej bazy informacji o środkach zewnętrznych dostępnych w danym okresie oraz o możliwości skorzystania z nich na realizację zadań gminnych.
4) Przedkładanie Wójtowi Gminy Świeszyno propozycji projektów wniosków do ewentualnej realizacji.
5) Przygotowywanie wniosków dla projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, kompletowanie dokumentacji i realizacja projektów.
6) Prowadzenie rejestru wszystkich wniosków składanych przez Gminę o pozyskiwanie środków zewnętrznych z różnych źródeł i programów pomocowych.
7) Koordynowanie działań związanych z ubieganiem się o środki pomocowe z UE i krajowe.
8) Sporządzanie planów i harmonogramów wydatków dla realizowanych projektów.
9) Prowadzenie monitoringu i analiz wydatkowanych środków.
10) Kontrola formalna i merytoryczna dokumentów finansowych.
11) Prowadzenie rozliczeń zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
12) Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Gminy w zakresie opracowywania materiałów, informacji i opinii.
13) Współpraca ze Skarbnikiem Gminy Świeszyno w zakresie wprowadzonych do realizacji projektów.
14) Współpraca z instytucjami zajmującymi się wdrażaniem funduszy zewnętrznych.
15) Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.
16) Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych.
17) Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
18) Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy z zakresu swoich obowiązków.
19) Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
20) Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
21) Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
22) Przekazywanie informacji do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku wymagających publikacji w BIP oraz ich aktualizacja.
23) Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownictwo Urzędu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • zasadnicze zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie,- wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- biegła znajomość obsługi komputera i komputerowych aplikacji biurowych,- stan zdrowia umożliwiający pracę na stanowisku objętym naborem,- znajomość przepisów prawa związanych z tematyką na stanowisku pracy.Wymagania dodatkowe:- doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów dofinansowanych z różnych źródeł zewnętrznych,- znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy,- umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację,- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,- znajomość, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej, w szczególności: ustawy o Finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw, w szczególności: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn.zm.), rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,- wysoka kultura osobista,- umiejętność planowania i organizacji pracy,- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,- umiejętności analityczne,- umiejętność kreatywnego myślenia,- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,- posiadanie cech osobowościowych: rzetelność, terminowość, dokładność i odpowiedzialność,- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,- postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność.


Miejsce pracy: 76-024 Świeszyno 71, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz.7:00/8:00 -15:00/16:00, umowa na czas określony 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi